W tym roku kończy się umowa sponsorka Three UK z Chelsea.

Oznacza to tyle, że okryta niesławą „trójka” zniknie z przedniej części trykotów The Blues, a jej zawodnicy przestaną brać udział w reklamach tej firmy. Jednakże do tej pory mało mówiło się, kto zostanie nowym sponsorem klubu i czyje logo przez najbliższe lata będzie widnieć „na klacie” naszych graczy.

Wielu kibiców z utęsknieniem wspomina czasy, kiedy piłkarze The Blues osiągali sukcesy z logiem Samsunga na koszulkach. Jak informuje portal Football Insider, nostalgii może im dostarczyć inna, uznana marka. Zdaniem tego portalu, Chelsea prowadzi rozmowy z przedstawicielami firmy Allianz! Portal FootyHeadlines, który słynie z udostępniania przecieków klubowych trykotów na nowy sezon, udostępnił także nowe koszulki Chelsea, z logiem niemieckiego przedsiębiorstwa. Opinie?

ŹRÓDŁOFootball Insider, FootyHeadlines