Chelsea pracuje nad zabezpieczeniem długoterminowego kontraktu sponsorskiego typu Front of Shirt (FOS), który mógłby przynieść klubowi od 60 do 65 milionów funtów rocznie.

Według medialnych doniesień jednym z głównych kandydatów do tej roli jest saudyjska linia lotnicza Riyadh Air.

Rozmowy z potencjalnymi partnerami trwają. Natomiast zainteresowanie ze strony Riyadh Air wpisuje się w strategię przewoźnika, który dąży do zwiększenia swojej rozpoznawalności na rynkach międzynarodowych. Dla Chelsea byłaby to jedna z najbardziej lukratywnych umów w historii klubu. Ponadto znaczący zastrzyk finansowy w kontekście rywalizacji w Premier League i wymogów finansowego fair play.

Umowa FOS dotyczyłaby miejsca na froncie koszulki meczowej – jednego z najbardziej prestiżowych i medialnych pól reklamowych w sporcie. Źródła wskazują, że negocjacje są na zaawansowanym etapie, a finalizacja rozmów mogłaby nastąpić jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2025/26.

Chelsea może dołączyć do rosnącej grupy klubów Premier League, które nawiązują ścisłą współpracę z firmami z Bliskiego Wschodu. Tym samym wykorzystując rosnące zainteresowanie regionu światowym futbolem.

ŹRÓDŁONizaarKinsella