Chelsea będzie musiała znacznie obniżyć swoje wymagania finansowe, jeżeli chodzi o sponsora, którego logo będzie pojawiać się w tym sezonie na koszulkach klubowych.
The Blues do tej pory szukali firmy, która zapłaciłaby podobną kwotę jak Infinite Athlete przed rokiem – 40 milionów funtów. Wydaje się jednak, że nie ma na to chętnych.
Obecnie klub stoi przed dylematem – obniżyć wymagania lub zaryzykować grę bez sponsora przez cały sezon, co będzie oznaczało brak jakichkolwiek wpływów jeżeli chodzi o ten aspekt.
Potencjalnych reklamodawców odstrasza cena za sponsoring w przypadku klubu, który nie gra w Lidze Mistrzów i nie jest wcale pewnym, że zagra tam za rok – zwłaszcza że taki stan rzeczy utrzymuje się już drugi sezon.
Co jakiś czas pojawiają się doniesienia o tym, że Chelsea bardzo aktywnie szuka sponsora, jednak mamy już końcówkę października, a nadal nie pojawiły się żadne oficjalne informacje i wydaje się, że mogą nie pojawić się jeszcze przez dłuższy czas.