Chelsea24News.PL

FIFA Ultimate Team (FUT)

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez mag262 » 9 sty 2017, o 18:06

mam Muse na zmiennika, fajnie sie gra z szybkim napadziorem i w 4-3-2-1 na kontry szybki napastnik jest idealny, Origi > Musa?
mag262
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 lip 2016, o 16:36
Ulubiony zawodnik: Hazard

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez Patyr » 9 sty 2017, o 18:15

Musa jest git na początek. Zbieraj na Vardyego / Sturridge'a. W tej formacji kluczowi są silni i szybcy LN i PN. Polecam spróbować Michaila Antonio.
W 1969 rzuciłem kobiety i alkohol i było to najgorsze 20 minut w moim życiu. ~~ George Best
Avatar użytkownika
Patyr
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 43
Dołączył(a): 8 lip 2016, o 11:44
Ulubiony zawodnik: Buffon,Lampard , Pirlo , Hazard
Imię: Patryk

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez mag262 » 9 sty 2017, o 18:31

Gram z Walcottem/Pedro i Towsendem/Oxladem, jak dla mnie troche maja za slaby strzal, no moze poza Theo
mag262
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 lip 2016, o 16:36
Ulubiony zawodnik: Hazard

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez mag262 » 13 sty 2017, o 15:08

Może mi ktoś powiedzieć czemu ludzie kupują ode mnie srebrne karty za 5 000 coinsów i więcej? Przy Online Drafcie dostaje 2 złote paczki i 1 srebrną zawodników i z tych srebrnych idzie ładnie zarobić
mag262
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 lip 2016, o 16:36
Ulubiony zawodnik: Hazard

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez ManSheaL » 13 sty 2017, o 16:22

do SBC często wymagani są właśnie Ci zawodnicy dlatego ich cena jest taka wysoka
ManSheaL
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 5
Dołączył(a): 25 cze 2016, o 11:27

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez rearus » 13 sty 2017, o 17:29

Szczególnie zawodnicy z Ligue 1, a jak trafisz obrońcę z Toulouse to masz +16 k ;)
rearus
Administrator
Administrator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 cze 2016, o 13:29

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez mag262 » 14 mar 2017, o 19:21

Patyr napisał(a):Musa jest git na początek. Zbieraj na Vardyego / Sturridge'a. W tej formacji kluczowi są silni i szybcy LN i PN. Polecam spróbować Michaila Antonio.


Mam trochę uzbierane, kogo polecacie na PN / LN, optymalnie gram z Walcottem i Townsendem
mag262
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 lip 2016, o 16:36
Ulubiony zawodnik: Hazard

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez Kubaszka » 14 mar 2017, o 20:44

Na lewe Martial niby to jest ok 25k ale warto
Kubaszka
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 4
Dołączył(a): 29 gru 2016, o 21:48
Ulubiony zawodnik: Eden Azar
Imię: Piotr

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez mag262 » 18 mar 2017, o 13:33

Kubaszka napisał(a):Na lewe Martial niby to jest ok 25k ale warto

a kogo na prawe? wydaje mi sie, ze mam je slabo obstawione, Willian 35k+
mag262
Użytkownik
Użytkownik
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 lip 2016, o 16:36
Ulubiony zawodnik: Hazard

Re: FIFA Ultimate Team (FUT)

Postprzez rearus » 19 mar 2017, o 17:36

Zależy co lubisz u skrzydłowych. Jeżeli mają być szybcy to wtedy najpewniejsze wybory to Mane, Willian i z mega tanich opcji Shaqiri & Zaha. Jeżeli maja być dobrzy technicznie i grać bardziej jako 10tki to Mahrez, Willian, Mkhitarian i IF Pedro.
rearus
Administrator
Administrator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 cze 2016, o 13:29

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do FIFA





Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group • Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL • Time : 0.076s | 15 Queries | GZIP : Off
Theme created by StylerBB.net